SERVICEVILLKOR

 
 
• Vid inlämning specificera utförligt vad ni vill få hjälp med för en snabb reparation.
• Vi ansvarar ej för förlust av lagrad kund information/data vid reparation och service.
• Vissa typer av reparationer kräver att telefonen öppnas. Detta kan inte genomföras om skärmen. ramen eller bakstycket på produkten är skadat. Vi informerar då om priset för reparationen av problemet som först diskuterats plus priset för skärm/ram/bakstycket som upptäckts vara skadad. Vi att skickar ett kostnadsförslag. Som måste godkännas innan vi påbörjar din reparation.
• Om en inlämnad produkt inte hämtas ut inom en specifik period från färdigt datum så behöver vi skrota eller sälja varan. Detta i enlighet med §3 och §8 i lag 1985:982 om näringsidkares rätt att sälja saker som inte har hämtats.
• Information om när produkten finns att avhämta sker normalt via SMS, E-post eller telefon.
• Eventuella kostnader i samband med reparationen kommer samtidigt faktureras.